Måndag igen

Lika drygt som vanligt, men man känner sig helt stolt om man håller ut hela dagen.

Efter skolan åkte jag till Lund och hämtade mina jeans, som de ösregnade, skit jobbigt o dom Greenpeace killarna gjorde inte saken bättre när dom kom med sina frågor. Så för att spara tid så sa jag direkt, Måste man inte va 18 för att va med där? (för de brukar dom alltid komma på att fråga när dom redan har babblat i 10 min) Så han bara jo men när fyller du år då? Så sa jag i mars,och de tyckte han va lungt då, men så fråga jag om man va tvungen att gå på gatan o jaga folk som dom gjorde om man nu skulle va medlem. Så sa han Ja, så sa jag okej, sånt har jag inte tid med, sen gick jag..
Precis som man tänker stå där i ösregnet och diskutera växthuseffekten, okej de kanske hade snöat istället för regnat om de inte hade varit för det men endå.

Sen när jag kom hem va jag helt slut efter skolan, regnet, allt. Man känner sig helt färdig nu, och så mkt läxor man har, de e inte klokt.

Längtar asmkt till lovet nu, känns som huvudet ska sprängas snart av alla saker som man måste lära sig på sån kort tid.


Och Anton jag älskar dig, du är allt jag vill ha.


När jag såg dig för första gången va du lika söt som du är nu
När vi sen började träffas så förstod jag att det va du
Du som var så underbar och som skulle få mig att känna mig speciell
Och när de sen blev du och jag så förstod jag att jag aldrig skulle kunna
ha de bättre än jag har det med dig, för du är gjord för mig
Du har lärt mig vad kärlek är, och du kommer allid finnas i mitt hjärta
Jag skulle aldrig klarat mig utan dig, hoppas du vet hur mkt du betyder för mig

Du vet hur mkt jag älskar dig, Puss & Kram Julagran


/Sara

140741-20

sape:

haha, kaxiga sötnos ! :)

Kommentera inlägget här: