En dag som var trist

Idag har jag varit i skolan från 8 - kvart i 4.. Tråkigt !
Efter de tog jag tåget till Malmö och letade efter ett par jeans som inte fanns där såklart, och så köpte jag färg så nu har jag slingat håret. Det skulle blivit blont men de syns inte någon skillnad direkt.

Är helt uttråkad idag och imrgon blir inte mkt bättre precis..
Ska åka till väla och sen städa rummet, Jippi!  Men sen på kvällen kommer Anton och då ska vi mysa som aldrig förr : )

Helgen går helt fort, och veckorna oxå, snart e de Jul och då blir de kul.
Längtar verkligen till lovet för då kan vi sova över flera dagar i rad och de finns inget bättre än att vakna upp i dina armar, eller se dig sova. Du e så söt, e så glad att du e min<3

Den vackraste stunden i livet var den när du kom

/ Sara

140741-14
Kommentera inlägget här: