För inatt sov jag i min egen säng!

Äntligen av med polacken, haha!

Nä men veckan va rätt okej ändå, tiden gick skit fort! Men de behövdes hela helgen för att varva ner sen.

Var på 2 års kalas i lördags hos min söta kusin, tvingade med Anton o tur va de annars hade jag fått sitta där med 5 senila tanter helt ensam! Men dom hade intressanta saker att berätta, bla vad dom brukade göra på fritiden vilket var att sitta o kolla ut genom köksfönstret o se familjerna som körde förbi, hämta o lämna sina barn på dagis, haha! vilket liv, vill aldrig bli pensionär!

Sen idag har jag bara myst med anton, kollat på film o slöat, as skönt!



Fr. V: Dom Söta kalas barnen, Fransmännen, Jag och dom trevliga Tyskarna, Turkarna, Polacken!


When you need a shoulder to cry on
Someone to rely on, I am here for you


image120

ÄKTA KÄRLEK OM NÅTT! <3
Sape:

Hoppas inte polacken kan din blogg ;) haha!<3

Peder:

Haha, men han kan ju inte svenska smart-ass ;)

sape:

JOO! han har varit hos mig och lärt sig ;)

Kommentera inlägget här: