En sån jobbig dag

värsta dagen i skolan på länge. Började morgonen med svenska/historieprov om 1700-talet men de va ju tur att det gick bättre än förväntat iaf. Sen efter det hade vi engelska där vi skulle skriva en uppsats och sen ovanpå det ännu ett svenskaprov om två böcker vi skulle ha läst.. Hade kramp i händerna ett bra tag efter skolan och nu så har min bula på mitt ringfinger växt tack vare penntrycket!

Iallafall så efter skolan stack jag och Anton och simmade på Karlslundsbadet, 20 hela längder, och jag blev helt trött! Måste börja röra på mig mer..  Men de va så mysigt i bubbelpoolen, det orkar jag med än så länge iaf :)

Snart är det äntligen lov, så härligt det ska bli, men en vecka är för lite. Det är precis lagom för att man ska hinna vänja sig vid det i lagom tid som det är slut. Fast på lovet är det fett med mys och skoj som gäller och allt börjar redan imorgon, och imorgon börjar jag inte fråns halv 3 och slutar halv 4 ;)

I LOVE YOU! <3

140741-43 
Har gett Voltaire, som plågade mig på provet idag, en etreme makeover, söt!
Sape:

BÖÖÖÖLAA!;)

Kommentera inlägget här: