Onsdag

GUD! Vad jag inte orkar plugga mer! Känns som det är det ända man gör i vecka och det är så drygt! Känns som man går Nv eller något fast utan matten då..

Igår hade jag lite extra tid över iallafall så då åkte jag till malmö och köpte jeans, en tröja och lite smink och krämer.. Det är alltid kul när de e lön :)

Idag har jag bara pluggat hela dagen,  blev klar för nån timme sen och nu har jag inget att göra, absolut ingenting... Eller jo, jag har rätt mkt att göra faktiskt men det finns inget jag orkar. Skulle behöva tömma min bokhylla, ska måla och tapetsera rummet i helgen :) Dessutom ska jag till Arom med Josse, Sosso, Sara och Pauline, det ska bli roligt! :D

Nä nu får jag väll ta och göra ngt, msn skiten har inte funkat på hela dan ihäller.. : /

I Love You Darling <3

140741-44
The Gang! ;)                       - Jag tycker om er <3 :)

Pauline:

Jag måste säga att min min är SJUKT porrig på den bilden. hahaha ! Fredag är våååår;)

Kommentera inlägget här: