Shopping i malmö!

Idag var jag och anton i malmö för att spendera lite av hans lön och han hittade massor!
Värsta fynden på Hm ju, vill oxå ha pengar men jag får inte min lön fråns imorgon, och den ska räcka till september! Efter det gick vi till Mandos Steakhouse och anton bjöd mig på middag (:
Åt plankstek, riktigt gott! När vi sen kom tbx till kävlinge hyrde vi tre filmer och köpte godis, känner mig som en riktig tjockis... Vill ha tillbaka skolan så man kan komma in i rutinerna igen, nu äter jag nog godis varannan dag och har inte koll på om det är lördag eller onsdag.

Just nu väntar ligger vi o väntar på den spännande  dokumentären som börjar på 3an kl 22, en oskuldsdagbok, det kan man bara inte missa !

Hittade ett spännande test som dök upp nånstans ifrån, om hur kvinnlig man är och jag var tydligen laddad med östrogen! 240 poäng -inte illa trots att jag kryssade i att jag inte kunde sjunga!

Testet hittar du här: http://environstudios.com/quiz/kvinnlighet.php

Söta bilder från dagens modevisning <3


   

(det bästa är att de e jag som valt de mesta )

Sofie:

haha jag fick 299 klå det ;)

egoina:

är den grå skjortan också från HM? isåfall ska jag springa dit och köpa en till Emil, han har inget val ;)

SaraPeder:

Yes! :D Dom är skit snygga! Finns i svart oxå, 249 kr ! :)

Kommentera inlägget här: