Vi kommer att döö samtidigt du och jag!

Nu har min blogg varit död ett tag och det beror på att jag har varit väldigt upptagen och inte lat !

Bland annat så har jag gått sommarskola för matte B, vilket jag inte skäms över för jag suger verkligen på matte, men huvudsaken är att jag klarade det!
Sen har jag jobbat lite och sen kommer jag inte ihåg mer och det är läskigt! Mitt minne är inte större än en guldfisks för tillfället och jag vet inte vad det beror på! Sara försökte berätta för mig idag om när hon och Anton hade varit hemma hos mig för nån vecka sen och vi hade spelat Aquaspelet, och jag kan se det framför mig men jag kommer fortfarande inte ihåg det..
Men jag kommer iallafall ihåg vad jag gjorde igår och då var jag hos min moster i Staffanstorp och hjälpte henne och hennes man med barnen eftersom hon blivit opererad. Det var kul, tycker egentligen inte om småbarn så mkt, men dom två är så söta!

Och idag har jag varit med Sape på väla! På vägen dit satt vi och lyssna på min Mp3? (kamera). Laddade ner nya låtar från musikkällan idag, dom låtarna man får från LOKA. Så nu ligger jag och lyssnar på Säkert! - vi kommer att dö samtidigt och Monsoon med tokio Hotel på full repeat.

Kom precis hem från Anton, vilket ösregn!! Alltid när jag ska ut så regnar det som värst oxå! När jag o anton skulle till videomix i helgen och köpa godis var de fint väder sen hann vi ut så börja det regna och några minuter senare, när det var försent att vända tillbaka, så ösregnade det ! Kommer säkert bli översvämning eller ngt sånt snart!

Men nu ska jag ta och sova, och jag lovar att det inte dröjer lika länge tills nästa inlägg Emelie! ;)
Ps! På fredag fyller Pauline år! Och då är det FEST! :D <3



Lätta spår i sanden
Och en vind som smeker ömt
Jag är så lycklig att jag fann den
Den lyckan som jag alltid drömt
Så kom närmre mig
Låt mig värma dig



   
sape:

ÄLSKAR DIG MED:) !<3

sape:

ÄLSKAR DIG MED:) !<3

emelie:

haha, så bra ! ;D slipper jag tjata ;D imorgon ses vi & då ska vi ööööööööööösa ! ;D

Kommentera inlägget här: