Snart December !

Usch vad tiden går!

I helgen är det den första december och då är det dags att ta fram ljusstakar och grejer! Det är alltid lika mysigt. Sen ska jag och anton åka och handla julklappar tsm och så vill jag på julskyltning! För er som inte kunde ana det eller redan visste det, så älskar jag denhär tiden på året!

Och nu så har vi sakta men säkert börjat planera nyår oxå och det längtar jag till det med. Detta året känner jag för att göra något mysigt. En fin trerätters middag, champange, finkläder, Grevinnan och betjänten och rakter med personer som står en nära är det jag vill ha!

Nä, nu längtar jag så jag håller på att spricka för allt i skolan är för tillfället pest och pina! 

image466
alexandra:

hur länge har ni varit tillsammans? :)

tilda:

Åhh, november har gått skitfort! :D

Sofie:

ooh ge mig jul!

BABBELDROTTNING:

Vilken härlig bild!

/BabbelDrottning

alexandra:

geografi är mkt bättre än engelska!

Egoina:

står det 07/08 där också? haha

tilda:

ha en fin dag! kram

Kommentera inlägget här: