Lush - Otroligt!

För alla er som inte vet, så har det öppnats en ny affär på Center Syd som heter LUSH!
Där säljer dom bland annat coola badbomber, massageoljor och Bodybutter!
Perfekt som julklapp eller present tänkte jag. Innan jag kom till deras hemsida!
Dom har helt galna priser!!

Ta de här badbomberna som exempel, 49 kr / 200 gram! Jag vet inte vad den här lilla grejen kan väga men det är säkert mer än 200 gram, rena rånet! Det värsta är att man inte vet vad de kostar fråns man står framme i kassan och ska betala den och hur många vänder sig då bara om och går?

image429image431
    image430                                               image432

Dessutom tror jag inte att deras schampo-kakor smakar särskilt gott!

image433


image434image435image436
Egoina:

haha.. shampookakor ;) du måste köpa den med ost och bacon. ja, den är god. men jag är bara glad för lite omväxling :P haha

Julia:

Gillar lush, inte för att jag brukar gå dit men det är en pärla på presenter! Kram

Julia:

Ha en bra halloween! Kram

emelie:

detta e ente likt dig! du har ente uppdaterat på ett tag nu, DET ÄR DAGS! ;D

Lise:

Lush är inte dyrt, det är andra som säljer dyrt skräp! Vad jag menar med det är, om jag vill ha en produkt som gör sitt jobb, är det hittills bara Lush som gör det, andra produkter gör det inte och är därmed slöseri med pengar.

Jag tror det är sällsynt att någon vänder i kassan, för du får själv be personalen skära en lagom bit. Och om biten inte blir som du vill, skär de en ny bit. Personalen brukar vara mycket tillmötesgående.

Nej, kontentan är att Lush är glädje och kvalitet paketerat!

Kommentera inlägget här: