Fredag

Idag har jag och min älskling spenderat minst 5 timmar på Center Syd, det kan vara svårt att tro eftersom där knappt finns några affärer kvar för tillfället men det är hundraprocentigt sant.

Det började med att vi kom dit vid 12, två timmar innnan klippningen. Då gick tiden ganska fort, jag hittade ett par stövlar, lite smink, strumpor och en ny tröja. Medans jag och Anton gick runder såg vi en tjej som hade på sig något som liknade en korsett i skinn, utanpå sin skjorta. Både jag och Anton kollade lite skumt på henne och började genast snacka skit. 

Sen när det väl var dags för klippning var frisören lite sen så jag fick sitt och vänta. Jag kände mig ganska lungn och avslappnade, kanske skulle inte denna frisören visa sig vara ett monster som alla andra, hon hade iaf ett snyggt namn (Sara, of course). När hon sen kommer in och jag ser att det är tjejen i läderkorsetten som ska klippa mitt hår får jag panik igen..

Själva klippningen var ganska dryg och exakt som jag förväntat mig: Frisören babbla om en massa ointressanta saker jag inte orka lyssna på, fråga mig  en massa frågor hon inte är intresserad av att veta svaret på, och skiter totalt i vad jag säger när det gäller håret...

Som tur var (för henne) så blev det bra, och jag blev nöjd!
Jag älskar mitt korta hår.

Ps. Är det dåligt om frisören jämför ens hår med tuggummi? Förstod inte riktigt det resonemanget..

Efter klippningen hade vi bara en timme kvar att fördriva på centan innan nästa buss skulle komma.
Fem min innan bussen skulle komma kom jag ihåg det ända vettiga min frisör sa till mig: Man får gratis hårprodukter utanför systemet! Jag vill ha gratis hårprodukter, så jag springer tillbax in till Center Syd och ska hämta, missar bussen, en timme till på Centan, en mindre glad pojkvän..

Påtal om det, nu ligger Anton och sover i min säng, han laddar inför idol såklart, han älskar idol. han tycker att Daniel är söt. Men jag vet inte om jag ska väcka honom eller inte, han sover så sött till Paul Potts.


  

ps 2. Frisyren är faktiskt fin, försök säg det till min kamera!
sape:

fan va snygg du är;) kom hit!

emelie:

de ble ju skitsnyggt! ;D

Mallan:

ja, du är snygg i håret!! =)

Victoria:

Hehe ja lite väl långt att åka till sthlm isf, speciellt bara för en klippning :P
.
Söta bilder :D

Egoina:

skitfint ju.. haha, ja det var det. jag hade glömt det :P

sofie:

FAN VAD SNYGG FRILLA!!!!!!! :) skit fint peder =) <

Kommentera inlägget här: