a little bit of romance

Idag sov jag jättelänge. Jag vaknade inte förrens vid halv 11 ! Typ rekord. Några timmar senare efter en stor mängd näseblod och pollenallergi gick jag och Anton ner till Ankedammen. Anton överraskade mig med fruktsallad och glass som han hade fixat till medan jag var på hans rum och blödde ner hela papperskorgen. Det var gott med frukt och det tyckte alla ankor, fisk- och skrattmåsar med. Vi blev attackerade flera gånger och alla fåglar sammlades runt oss och skrek så vi gick därifrån och ner till stan istället. Först skulle jag ta ut pengar och då råka jag tränga mig i kön, vilket tanten bakom var snäll att påpeka men det struntade jag i. Sen gick vi in på Hemmakväll och köpte godis och då råka jag riva halva stället... Därefter gick vi ner till slottet där vi hittade vårt eget lilla mysställe med havsutsikt och allt, där satt vi en bra stund med musik och grejer. Efter det gick vi längs stranden och njöt av det fina vädret, sen började Anton gnälla om att han var trött i benen så nu sitter vi här hemma hos han igen. Jag vill ut igen och göra något. Man får ju passa på i det fina vädret!

Kommentera inlägget här: