The Weekend

Mm, Cheez doodles!

I fredags vaknade jag upp hemma hos Pauline, åt en god frukost framför Oprah och begav mig därefter till Centan för att jobba första dagen på NY och jag måste säga att det var över mina förväntningar. Alla som jobbar där är helt trevliga och sånt får alltid tiden att gå mycket fortare. Har hittat tusen plagg jag bara måste ha så det är rätt så najs att man har så hög rabatt! Dock drog det ut rätt mycket på tiden så istället för att vara hemma till halv 7 som jag först trodde att jag skulle vara, så kom jag hem halv 10 till en mindre glad pojkvän. Det blev myskväll med stearinljus, film och Lars Winnerbäck.

I Lördags åkte jag och Anton till Lund. Gick i stan och han shoppade i massor medans jag försökte hålla så hårt jag kunde i min plånbok eftersom jag redan slösat alldeles för mycket. Trots det blev det ett par chinos på Nova, en vegetarisk kokbok, en turistbok om Mallorca och en sjal från H&M.

Idag har jag och Anton gjort så lite som möjligt. Åt frukost på balkongen sen var vi ute en runda med Laban och så har vi druckit cider och planerat Mallorcaresan :)  19 dagar kvar! !
Kommentera inlägget här: