money, money, money...

Ångest, ångest, ångest. Hur många dagar var det sedan det var lön egentligen? Inte tillräckligt många för att jag ska kunna aceptera att jag är pank igen i alla fall. Jag får göra som mamma sa i fortsättningen, lämna kortet hemma när jag ska iväg och jobba för mina raster börjar bli dyra. Sen den 26 dec. har jag bland annat köpt 6 tröjor (var av den ena kostade 800!), smycken på glitter för över 300 (fast det var ju rea..), sen saker till nyårsafton, till exempel strumpbyxor, nagellack, smink och en necessär. Det är inte klokt egentligen. Nästa månad får det bli skärpning på shoppandet. Fast då behöver jag ju köpa jeans, en ny plattång, mer smink på make up store och klippa mig.

I mitt nästa liv ska jag bli kille. Ett billigare alternativ känns det som.
Kommentera inlägget här: