2much

Helgen var riktigt mys.
Var med Anton och krängde chips och godis och hyrde filmer. Som vanligt var filmen som Anton valt sämst men det är bra att han erkänner iallafall. The Hitcher var ändå ganska okej, lagom läskig för personer som vill kunna sova efteråt.

Klockan kvart i 10 på lördag morgon kom min mamma och hämtade oss hos Anton och vi körde till Malmö på jakt efter en balklänning. Efter spring fram och tillbaka och många turer i omklädningsrummen hittade jag tillslut min klänning och den är faktiskt väldigt fin. Det som gör den ännu bättre är att den är i strlk 36 och måste sys in. Det gav jag den några pluspoäng för. Men det betyder inte att jag ska lata mig, tvärtom, ska faktiskt köpa träningskort i februari.

Idag hade vi rollspel i skolan. Väldigt roligt och intressant. Jag fick vara utrikesminister för ett land med militärdiktatur och sen helt plötsligt var jag på ett plan som krascha, det visade dem iallafall på nyheterna men jag ville inte dö så jag fick säga att det var en look-a-like. Som sagt, väldigt kul. 

Sen jag kom hem, vid fem tiden (!) har jag varit väldigt aktiv. Ringt min körlärare för att boka tider och fick en tid på lördag morgon! Trodde inte ens att det var möjligt.. Därefter ringde jag och boka klipptid kl 10 på fredag morgon (fast jag är ledig hela dagen), därefter mejlade jag en lärare om projektarbetet och därefter en präst. Känns som jag har fått en del gjort trots att jag kom hem så sent, det gillar vi!
emelie:

köpte du den klänningen på palm design? ;p för jag tror jag provade exakt samma klänning i fredes haha;D

Kommentera inlägget här: