covered in rain

Idag började jag dagen med att städa på jobbet. Slog i handen och fick värsta köttsåret och blodet sprutade, okej lite överdrivet kanske men alla höll med mig om att jag borde sjukskriva mig och tjäna pengar på försäkringen. Vilket ffall som helst åkte jag och Pauline till malmö kort därefter och jag laddat upp med tre plåster i fickan ifall det skulle blöda igenom.

När vi kom fram drog vi mot Hansa och kollade på balklänningar. Blev förälskad i en Champangefärgad klänning men Pauline envisades om att vi skulle till den andra affären oxå, så jag kunde ha några att välja mellan. Slutade med att vi gick runder i malmö i x- antal timmar och letade efter Palm Design affären. Gick värsta omvägen men nu känns det som man kan malmö ganska bra. Fick fråga om vägen några ggr och det blev en riktig rundtur med fika på skånetrafiken. När vi väl hittade affären, och kom in från ösregnet, hittade jag en till klänning givetvis, en mörkbrun med paljetter som oxå va skit snygg så nu har jag stora bekymmer. Antingen blekfis eller twin med pau. Gillade den första lite mer för jag älskade färgen men den satt som en säckpotatis, dessutom kräver den några veckors solarium. Den andra va oxå snygg men det är typ samma färg som mitt hår och det kanske blir lite kaka på kaka. Ja som sagt, stora problem!
Egoina:

gosh. hur är priserna då? ;)

Kommentera inlägget här: