In and out

Tjejmiddag hos Josse igår. God mat som bestod av pasta och kyckling med wokade grönsaker, och en ännu bättre choklad tårta med nalle puh figurer på, haha så sött.

Jag och Sara kom dit med inställningen om att inte dra vidare på kvällen, men efter lite övertalningar ångrade vi oss så det var bara att köra hem till mig och byta kläder och hämta dricka. Väl hemma hos Josse igen blev det Sing Star för hela slanten, dock utan min och sapes hjälp!

Senare på kvällen drog vi till malmö och Buddha. På vägen dit i bilen hade vi skit roligt, musiken på hög volym och våra sångröster som försökte överrösta varann. När vi sen kom dit blev jag faktiskt lite besviken. Buddha var inte allt de som man trott och hört att de skulle vara. Dansgolven var riktigt små, som petra sa, lika stora som hennes kök, haha. Musiken var oxå sådär, kanske för att jag inte följt melodifestivalen jag vet inte, men jag vill ha RnB inga schlager. Nä, så de stället lämnade vi ganska fort men vi var inte ledsena för det. Vi körde inom Mc Donalds och krängde varsin hamburgare och sen var allt tipp topp igen!

Jag och Sape kom hem vid 2 och sen låg vi i sängen och snacka skit i säkert en timme.
Jag har roligt med dig, det  vet du  och tack för ett kuligt lov : )

Nu ligger hon och sover med öppen mun i min säng, men det förtjänar hon.








Idag blir det kalas och då bjuds det på lammgryta, Mums!
sape:

JAG ÄLSKAR DIG:) haha tack så mkt:P öppen mun (a) Tack för du är sååååååå underbar bästis!!

Kommentera inlägget här: