BALDAGEN

Det är alltså idag den stora dagen infaller. Om jag ska vara ärlig så är det inget som jag sett fram mot så jätte jättemycket men nu när jag har fixat naglarna samt varit och blivit sminkad så börjar det kännas mer och mer och det blir bara roligare och mer spännande ju närmre klockan rör sig mot 7.

Sminket är som sagt på plats och gud vilken skillnad. Jag steg in på make up store i Lund osminkad och allmänt hängig, sen en timme senare gick jag ut som en festlig balpingla a lá Cameron Diaz. Haha, det sistnämnda var dock make upartistens påhitt för enligt henne så var jag fruktansvärt lik Cameron och hon tyckte att det var konstigt att jag aldrig hört det förut, well.. Hur som helst så blev jag jättenöjd med min sminkning medan min pappa tycke att det var hemskt! Killar har ingen som helst smak när det gäller sånt. bildet kommer på Söndag, nu ska jag förbereda mig inför frisören som jag ska besöka om en halvtimme!

image627

Ciao

Jossan:

Roligt med bal : )
Hoppas du får en rolig kväll!!

Annie:

Åh, hoppas på en toppenkväll! Balen är verkligen ett minne för livet :)

Martin:

Hur går det med båtsökandet?

Kommentera inlägget här: