Det är inne att vara inne

Usch vilket väder.. Man får lust att bara stanna inne, krypa ner under sitt täcke och ligga där tills det är solsken och 20 plusgrader ute. Idag har jag varit duktig och städat en rejäl julstädning på B&Ä samt tagit fram lite av deras julpynt så nu ser det fint och mysigt ut. Mitt eget rum skulle också behöva städas men det får jag inte betalt för att göra så det är inte lika lätt att hitta den motivationen. Funderar på att ta bilen till Lund ikväll istället för tåget (med tanke på vädret) men sen är det så dyrt med parkering och jag har säkert inte tillräckligt med mynt för den delen heller, jag bara känner att jag vill vara ute så lite som möjligt. Det blev ingen mamma mia för mig igår för jag kom på att det var efterlyst kl 9 så jag får väll spara filmen till ett bättre tillfälle. Jag känner mig helt seg idag, jag har ingen energi till att göra något men ändå är jag fruktansvärt rastlös och vill att klockan ska bli fem så jag kan köra ner till tåget. Det är nog bra att jag jobbar så mycket som jag gör ändå för jag hade nog inte pallat att vara hemma så mycket. Jag får panik efter bara en dag och då har jag ändå jobbat i tre timmar. Hade jag haft mitt sims hade jag säkert haft mycket roligare haha. Nu ska jag ta tag i mig själv, bestämma vad jag ska ha på mig ikväll vilket kan bli svårt eftersom det måste vara något som både är snyggt och varmt. Ingen lätt kombination... Och förresten, min mobil har varit död i ett par dagarna nu för jag glömde laddaren hos Anton i helgen men nu fungerar den ingen för jag kom på att man kan ladda den i datorn!

Bye
Kommentera inlägget här: