Im back

Ursäkta uppehållet, jobb ni vet... Men imorgon är jag ledig och då ska jag jobba på B&Ä istället, städa mitt rum och sen på bio med christel. Vilken film det blir har jag ingen aning om men det spelar inte så stor roll i heller. Igår var det LÖN! Äntligen typ. Jag har redan gjort av med alldeles för mycket pengar på mig själv men nu är det stopp. Nu är det jullklappar som gäller och i helgen eller i början av nästa vecka ska jag och Anton åka till Bo Ohlsson i Tomellilla (Hej!). Det var verkligen år och dar sedan jag var där men jag gillar det. Där finns verkligen allt plus en super duper stor avdelning med julsaker! Måste ju hitta lite roliga figurer till mig julgran för jag detta året känner jag inte för att ha svart och silver som tema. Detta året ska det bli rött och guld, passar ganska bra in på mitt rum.

Nu ska jag se Mamma mia filmen om det inte kommer något bättre på tv.

Tjao.
Kommentera inlägget här: