Dress for the moment

Guuud, vad jag har ont i fötterna!
Igår jobbade jag i över 8 timmar i ett par trånga och obekväma skor och mina stackars fötter har fortfarande inte återhämtat sig. Idag kom lönen in på mitt konto och det känns inte helt fel. Tyvärr har jag räkningar för ett par tusen som vanligt och ett andra konto som skriker efter sparpengar så när allt är klart finns det inte så mycket att röra sig med trots allt. Men denna månaden har jag viktiga saker som jag bara MÅSTE köpa! Underkläder står högst upp på listan, tätt följt av en klocka och ett par tunikor. Idag ska jag spana vidare på New Yorker för igår blev det inte mycket tid över till det. Och ikväll ska jag hem till Anton och mysa för på lördag och söndag ska det jobbas igen.

Igår var det VIP-kväll på MQ! Själv har jag inget klubbkort där men känner man vakten så ;) Dom hade fått in riktigt snygga kläder faktiskt! Dock mest festkläder och mycket i svart och satin så det kändes lite "nyår" över det hela men det är väll snart dags att börja tänka på det oxå så det är ju inte helt fel.. Och igår var det tydligen säsongsavslutning på Heroes! Hur ska jag överleva?!

Lina:

haha, Inte meningen ;) Det låter bra!!



Hoppas det blir en bra helg trots jobb :) Jag tycker det verkar jättekul :)



Hör av dig om det är något!!kram kram



Pauline:

okej, jag tycker syyyynd om dig! säg nu inte så ;) haha. nu ska jag gå ut med melle buuuh:( <3

Kickan:

fin blogg :P

Kommentera inlägget här: