Mallis imorgon!

Just nu är det ungefär 1 dag och 4 timmar kvar till Antons föräldrar kommer och hämtar upp mig och kör oss till Sturup! Planet går vid 7 tiden så vi kommer vara framme vid 10 på kvällen... Äntligen säger jag bara. Detta har jag väntat på länge! Och trots det så känns det så avlägset eftersom det är så mycket som ska göras innan dess. Idag ska jag köra till Ängelholm helt själv (!) och jag hara bara vatit där en gång tidigare och då tog jag tåget dit. 15 mil blir det samanlagt så det är bäst för dom att jag får bra med körersättning annars blir det typ som att jobba gratis. Hur som helst så lär det antagligen bli sent ikväll och jag har inte packat klart eller växlat pengar! Får bli Lund en snabb runda imorgon förmiddag.

Jobbet igår var förresten väldigt skoj. Jag och Sosso fick åka linbana och det var första och sista gången för mig eftersom jag höll på att slå huvet i ett träd, ialla fall kändes det så. Sen fick vi pröva skjuta pilbåge och lite annat äventyrligt oxå.

Nä, nu får jag ta tag i mitt liv som Pauline säger.
Sofie:

HAHA jävla träd :D

Pauline:

haha ta tag ditt liv ;)

Kommentera inlägget här: