Kom loss, simma med oss

Alla som känner mig vet antagligen vid det här laget att jag älskar att planera. Mitt liv ska helst vara så planerat som möjligt och ibland går det lite över styr om man ska tro Anton. Hur som helst, igår fick jag en superbra idé om att vi måste ha en reunion alla tjejer. En riktigt rejäl utgång i malmö till sent på natten (Tyvärr var det inte alla som kunde men det kommer fler tillfällen)! Så jag och Sosso satte igång tankeverksamheten och kom fram till att lördag blir en bra dag. Och jag lääängtar! Så ja det blir väll tre dagars festande för min del också. Torsdag då det är valborg, fredag då vi ska ut i Landskrona och sen lördag då vi ska inta Malmö. Det är hårt.

Fram tills dess ska jag jobba. Jag har jobbat sen fredags nu och jag känner att det börjar ta lite på krafterna men sånt är livet!

  
Sofie:

Kom loss, simma med oss :D i spyorna eller= HAHAH ue. Nej inga spyor på lördag bara maaaassa fyllesvin :D

Pauline:

jag festar med er från Dc ;) haha

Kommentera inlägget här: