Imorgon är det en ny dag

Jag överdrev inte igår när jag sa att det skulle vara mycket att göra på jobb idag. Jag gav järnet till klockan sex sen hade jag absolut ingen energi kvar. Och mina fötter värker. Dagar som denna kan man önska att man jobbade i en mindre butik där det säkert inte ens finns hälften så mycket att göra men samtidigt så flyger tiden iväg så länge man håller sig sysselsatt. Imorgon lär det bli reducering så det visslar om det. Bara på Acc. avdelningen hade jag fått tre sidor (!) så jag vill inte veta hur mycket det är till herr. Im gonna need some back up! Fick hjälp av Ida idag, hon är en riktig pärla! Sen tvingade Ingrid med mig in på Kicks under rasten och jag fick med mig en flaska hårinpackning från ett märke som heter Aussie med en söt liten kängeru på. Har aldrig använt eller hört talas om det tidigare men det skulle tydligen vara super, sen innehåller det australiensk persika och vem kan tacka nej till det liksom..?
Sofie:

Gör vi gumman :D:D

Kommentera inlägget här: