Time is irrelevant

Idag blev det som sagt Malmö och riktigt svettigt. Måste ha varit över 25 grader idag och där kom jag stolpandes i mina svarta jeans... Det blev en hel del shopping, nya skor - vita skinnconverse från Radical Sports, en finstickad tunika från Zara, två kortarmade tröjor från Vero Moda, en kortarmad, blommig bolero från Zara, ett par svarta byxor också från Zara, puder och foundation från Make up Store, ögoncreme, läppsyl (haha) och så det viktigaste av allt: U2 's senaste album No line on the horizon. Har varit ute efter det länge nu men den har varit slut överallt men på Åhlens City hade dem ett ex kvar, nu har dem noll. När jag skulle ta tåget hem gick jag inom Espresso House och köpte en Vanilla Latte med Soymjölk och smaken förde mig genast tillbaka till New York även om den inte var lika god som Starbucks!

Imorgon är det back to work, kan tänka mig att där är mycket att göra...


Pauline:

mmm soylatte!:)

Kommentera inlägget här: