Accessoires

Idag var det back to work. Jag kanske inte har berättat det här på bloggen, men på min födelsedag kommer jag få en alldeles egen avdelning (accessoarerna) på jobb som jag ansvarar för och bestämmer över! Ser fram mot det jättemycket! Så idag har jag och Mikaela (hon som har avdelningen nu) möblerat om och reducerat.

Jag var på bokrean idag, både på Bokia och på Maxi och det var absolut ingen hit! Jag köpte en världsatlas bara för att köpa något. Funderade lite på att köpa en U2 bok och ha den på ett svart litet "stafli" som prydnad men jag glömde bort den igen. Jag var även sugen på att köpa en jeansjacka, Mario Kart och Twilight böckerna (som bara fanns på engelska och inte var på rea) men det lät jag bli, ekonomisk som jag är...

Lina:

Ni har inget jobb till mig? :))) hihi

sara:

grattis, det är du värd efter allt hårda arbete:) love u!

Kommentera inlägget här: