Work, Work

Visste ni att Vero Moda har öppnat på Cener Syd igen? I samma lokal som det låg i från början också, haha. Och sen på Wedins har dom i stort sett slutat sälja skor av deras eget märke! Det finns typ bara Björn Borg, Puma, Adidas och liknade... Sen i den lokalen där dem hade en poolbutik typ i två veckor har det nu öppnat en kiosk i stil med Pressbyrån fast den heter något annat. Nu börjar det äntligen hända lite grejer på stället.

Åh, imorgon har vi personalmöte halv nio på morgonen och sen börjar jag inte jobba från tolv. Och sen jobbar jag till kvart över åtta. En riktig toppen fredag, jovisst... På lördag är jag i alla fall ledig så jag får väll ta igen mig då.

I övrigt så var jag på Bokia idag igen. Jag tänkte köpa min U2 bok men den var slut bara för det så det blev ett musik lexikon istället. Hade jag varit smart hade jag lämnat mitt kort hemma imorgon men vad ska jag göra på Center Syd i två timmar om jag inte kan shoppa?

Ja, mer spännande saker än såhär händer det inte i mitt liv denna veckan.

Lina:

Okej, då får jag göra det! =) Ska bli skoj på fredag! Puss & kram!

Kommentera inlägget här: