SEMESTER!

Halv sex började min semster och det är så himla skönt! Kanske nu man ska ta tillfället i akt och berätta för er som inte redan vet att jag kommer börja jobba heltid från och med den första augusti. Jag vet, jag vet. Jag kommer inte ha något liv men det kommer inte bli värre än det har varit nu i sommar ialla fall... Nu kommer jag iallafall att vara ledig över vissa helger. Sen kommer jag även att bli ansvarig över herravdelningen så snart är det jag som regerar nedanvåningen haha! Dock bad jag om att få det på prov för jag vet inte hur dem har tänkt sig att jag ska hinna med både accsess. avd. plus herr avd. men det ger väll sig. Jag ska iallafall försöka orka med det fram till jul...

Och snart kommer Pauline och Sosso hem till mig! Nu har jag ju FF och allt eftersom mina föräldrar åkte till Göteborg i förmiddags! Vi ska nog bara mysa och se på film ikväll sen får vi se vad som händer resten av veckan!

Nu ska jag slänga mig i duschen!

Ciao

Ps. Dagens kommentar: "Hur är vädret där uppe?" (Martin till en väldigt lång kund)
Kommentera inlägget här: