Snöstorm

När man trodde att vårvädret hade kommit för att stanna...

Idag slog en ny affär upp dörrarna inne på Center Syd. Deichmann skor. Där fanns inte så jättemycket faktiskt men en del högklackat som var helt okej. När jag och Pauline besökte samma affär i Stockholm fanns där hur mycket som helst.

Idag har jag försökt få lite mer ordning på min avdelning och även om det går framåt så känns det ganska hopplöst. Jag har alldeles för mycket grejer och alldeles för lite plats och tid. Dessutom gick det rykten om att det skulle komma jätteleveranser nästa vecka! Jag hoppas inte det gäller mig för det känns som att jag bara har fått jätteleveranser sen jag fick ta över.

Innan jag började jobba idag träffade jag Sara och Lina på Graffitti för en snabb fika och efter det sprang jag in på Maxi för att fixa Ica-kort! Haha, tusen vuxenpoäng eller vad. Men jag är där dagligen och handlar känns det som så det var väll på tiden. Deras Ceasar sallad är riktigt god och sen fick jag med mig "New Moon" (När jag hör din röst) fortsättningen på Twilight. Det är så spännade, jag är helt uppslukad i den första boken fast jag vet exakt vad som väntar. Och nästa vecka jobbar jag bara två dagar (är det sagt än så länge) så då blir det massor med läsning. Jag har egentligen aldrig tyckt om att läsa så det bevisar bara hur bra den här boken är.

I helgen ska jag jobba öppning - stängning båda dagarna och det känns som att det kan bli riktigt mycket folk med tanke på de nyöppnade affärerna + att det är lönehelg. Kan bli roligt.


Pauline:

haha jag ska också snart klippa mig, MEN BARA TOPPARNA ;) Känns inte som mitt hår växer så mkt men du ska se utväxten.. haha riktigt illa just nu .. Låter bra med sko affären, billiga Gå UT I skor kan man hitta ju :) Hoppas det går bra med avdelningen :) PUSS<3

Kommentera inlägget här: