Naturläkemedel

Givetvis är det dåligt väder idag. Det är det alltid när jag är ledig känns det som. Jag vill också få njuta av solen!

Idag ska jag träffa Sara för en fika i Landskrona och efter det ska jag hem till Anton. Jag funderar på om jag ska ta med mig min bok hem till honom men det hade kanske inte varit så uppskattat. De senaste dagarna har jag kommit på att jag älskar att köra bil ensam. När jag körde hem från Anton tidigare i veckan körde jag in på en lång grusväg och solen tittade fram för några minuter. Musiken var på hög volym och hastighetsmätaren på 90. Inte en människa i närheten.

Igår gick jag inom apoteket och Life på min rast. Josse hade tipsat  om att det skulle finnas tabletter som heter "Mitt val" som innehåller allt viktigt man behöver få i sig om man inte äter kött. Tidigare har jag bara tagit järntabletter men då går man fortfarande miste om en del andra viktiga vitaminer och mineraler. Sen köpte jag Rosenrot inne på Life. Har tänkt köpa det länge eftersom jag är trött jämt och ständigt och nu när de var på extrapris tyckt jag att det var dags. När jag kom tillbaka till jobbet och hade tagit mina tabletter berättade jag för Anna om mina inköp och hon såg helt förskräckt ut. Tydligen hade hennes kompis blivit rent speedad av energikicken man får av rosenrot och när jag berättade att dem jag hade köpt var "extra starka" visste hon knappt var hon skulle ta vägen. Och energi det fick jag. Jag började skratta åt allt hon sa och mitt byggande flöt på med mer fart än vanligt.

Ni har väll knappast missat att Earth Hour äger rum imorgon. Halv nio till halv tio imorgonkväll ska jag försöka få Anton att släcka ner så mycket som möjligt hemma hos sig!

Jossan:

hahah tur att du köpt dem nu=) får laga lite vegetariskt när du kommer hem till mig ;-)

rosenrot har jag fkts osså tagit innan och dem var jättebra, mamam som gillar att testa massa olika skit på mig, men extra starka lär du nog ej behöpva. får uppåt e du ju ändå, ändå =)ses på söndag puss<3

Kommentera inlägget här: