Panik

Idag hade jag lite ångest över att gå till jobbet eftersom jag är så lat men det släppte samtidigt som jag kom dit. Jag trivs så bra där enda nackdelen är egentligen att jag jobbar alldeles för lite. Jag hinner inte riktigt med allt som jag måste. Men i juni och antagligen i juli lär jag jobba heltid så då ska väll tiden räcka till.

Jag spenderade ett par timmar igår med att lägga upp bilder på facebook och kan det bli segare eller? Så jag han bara  lägga upp typ en femtedel av bilderna innan mitt tålamod tog slut. Idag var jag på det igen men då  var det ännu värre. Nu är det bara "sidan kan inte visas" som dyker upp istället. Så det lär nog ta ett tag men jag kommer ialla fall att lägga upp fler bilder på bilddagboken för det känns som att det går lite lite snabbare där.

Imorgon ska jag hämta upp Anton så ska vi köra till IKEA och Väla för lite shopping. Min säng rasade när Anton satte sig på den hahaha  (förlåt älskling) så jag behöver köpa nya ben till den. Sen har jag hittat ett par skor på scorette som jag verkligen vill ha!

Idag köpte jag sånt pulver från Alevo, sån måltidsersättning som jag tänkte att jag kunde ha på jobbet bara. Men fy fan! Usch, riktigt äckligt. Jag la in shaken i frysen för att se om den var godare iskall men så fort jag kände osen så började jag klökas och det hjälpte inte att hålla för näsan iheller. Så den åkte ut i vasken, frågan är bara vad jag ska göra med resten eftersom jag var så smart och köpte big pack.


Jag och King Kong uppe i Empire state bouilding
Sara:

nu seeeer jag likheten ;D

Kommentera inlägget här: