Like a zombie

Gud vad jag är trött.

Igår blev det förfest hemma hos Lotten i Lund med en massa trevliga tjejer. Vi spelade lite kortspel, bland annat ett som hette "Fuck you" som jag tyckte var lite brutalt men roligt. Och Lotten hade världens sötaste lilla katt (efter mina såklart) som sprang runder som en yr höna. När det var dags att ge sig ner i stan fick allihop klämma in sig i Paulines bil sen fick vi köra runt i en kvart för att hitta parkering med Sosso skrikandes i bagageluckan!

Inne på Carlssons var det först lite trist, jag känner inte så värst många från Lund och dem jag känner skulle ut på andra ställen. Men ju mer klockan blev, desto fler dök det upp och till slut var det riktigt trevligt. Kul att träffa människor som man inte sett på jag vet inte hur många år. Och sen var det såklart roligt att träffa Viktor och Christoffer igen, liiite nyktrare än sist, haha.

 Vid halv två var vi tvungna att köra hem och jag lyckades väl inte somna före halv tre. Sen kom pappa in och väckte mig klockan fem på morgonen för det var dags att köra till Ullared. Och vilket kaos! Det var verkligen kill or be killed som gällde. Jag lyckades iallafall samla på mig en del saker, främst "flytta-hemifrån-saker" från Sagoform och BodaNova men även lite julklappar.

Nu är jag helt slut, thank god att jag är ledig imorgon! Och jag vågar inte kolla hur mitt konto ser ut efter helgen. Funderar på att sätta på en skräckfilm och krypa ner under täcket men jag har ingen skräckfilm så det får nog bli Lost 5 istället. Det duger det med.

Lite rörigt kanske men jag har strömavbrott i mitt huvud just nu.

Kommentera inlägget här: