Ibland får man unna sig själv...

Igår jobbades det för fulla muggar och det var jag och Vikki som höll ställningarna där nere. Och idag har tiden stått helt still. Vi var fyra personer (!) på jobb idag, tre efter fem. Det kanske låter som att det är tillräckligt men det var det inte. Riktigt drygt plus att jag har skitont i ryggen. Höjdpunkten var när Pauline kom in och överraskade mig, kul att du är tillbaka, igen :) Annars spenderade jag och Nora den mesta tiden med att hänga om på FSB så nu får vi hoppas att det duger.

Imorgon är jag ledig och kvart över 11 ska jag befinna mig på SKULT. Ska klippa och slinga håret var det tänkt och Pauline ska joina. Sen på torsdag ska jag till landskrona, först på ögonbrynsplockning (och det ska inte bli som det blev sist, det ska jag se till!) och sen på airbrush tanning. Det ska bli spännande, så länge jag inte blir helt gul/orange eller fläckig så...

Nu ska jag ta på mig lite bekvämare kläder och sen ska jag nog köra lite Mario Party på wii. Mer party än så blir det inte på min alldeles egna fredagkväll.

Jennie:

hejsan :)

hru är det med dej?

Kommentera inlägget här: