Snabbt och lätt

Nu är jag riktigt trött. Ska sova så fort jag är klar här så därför får det gå fort, haha.

Igår blev min förkylning ännu värre och ett tag kunde jag inte ens prata så det blev inget festande för min del. Jag och Anton åkte hem till mig istället och krängde chips och spelade lite wii innan vi somnade vid tolv. Sen idag åkte jag och mamma in med tåget till malmö för en rejäl shoppingrunda. Hon hittade en hel del medan jag snålade lite grann. När man väl har fått lön och pengar vill man ju inte att det ska ta slut med en gång. Jag gick och övervägde mellan olika prylar och valde bort ovanligt mycket, inte likt mig... Det slutade ialla fall med att jag fick med mig en blus från H&M, ett brunt läderskärp från Replay, två glas/ljuslyktor från iittala (har intalat mig själv att jag måste köpa minst en "flyttahemfrånsak" i månaden), den nya finnkrämen från apoteket (10%! Nu ska finnarna bort!), ögonskugga i tre nyanser från LOreal, en rouge från LOreal (lite rosig, perfekt nu till kyligare dagar och vinterblek hy) ja, det var nog allt tror jag... Jag hittade ingen jacka direkt. Hittade dock en gullig sak från Odd Molly men den var mer som en kofta.

Imorgon ska jag jobba och likaså på tisdag. Men på onsdag ska jag till Nova och SKULT för att klippa och slinga håret och förhoppningsvis så möter Pauline upp mig därefter :)

Go natt!
Kommentera inlägget här: