GympaStång

Trots att jag körde till Lund en halvtimme innan träningspasset skulle börja fick jag springa mellan bilen och parkeringsautomaten och in på Gerda. Dem andra hade redan börjat jogga när vi kom in men såfort jag snörat skorna var vi med i leken. Mitt i allt kom instruktören springandes och försökte visa mig och Pauline att vi skulle vända och springa åt andra hållet och få alla andra med oss men vi fattade ingenting haha.

Passet var roligt och jag kommer definitivt gå dit fler gånger men det finns ju mer än en anledning om jag säger som så... Haha. En sak som jag inte klarar av är folk som ska lägga till egna rörelser mitt i allt. Då kan jag inte sluta skratta. Sen ser jag knappast bättre ut själv, måste nog öva lite på koordinationerna. Aerobicbiten är inte min grej!
Kommentera inlägget här: