Torsdag

Dag tre av fyra är avklarad. Tobbe kom tillbaka från semestern idag och trots att han varit borta i en vecka gick det inte ens en halv dag innan vi hade blivit ovänner och jag hunnit säga "Jag pratar inte mer med dig" Haha. Även om jag kan vara lite envis så kan jag aldrig hålla mig för skratt så det varar oftast inte längre än ett par minuter men ändå.

Skönt att snön har börjat försvinna för igår fick jag och Martina ligga i 40 km/h hela vägen hem. Eller okej, hon kanske bara körde i 40 för att hon låg bakom mig och det inte gick att köra om men det var riktigt läskigt. Så fort man kom utanför spåren tappade man kontrollen över styrningen. Pappa mötte upp mig i Hög så jag hade honom framför mig och Martina bakom. Snacka om eskort!

Imorgon är det min sista 10-20.15 dag för denna veckan. På lördag har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra än. Är bjuden på fest i Landskrona men jag ska jobba på söndag så om möjligheten finns blir det kanske en date med någon jag inte träffat på över en vecka istället... Sen kommer Pauline också hem över helgen så på söndagkväll bär det av hem till henne för ännu mer mys.


Random bilder från min och Paulines take away middag på Hilton NYC


Inget för den höjdrädde...
Pauline:

Bästa resan ever!!!:) och middagen på hotelet var mys!

Sarapeder:

I know! Ta mig tillbaka!!

Kommentera inlägget här: