Time for a change

Hade egentligen tänkt köra ett afro+spinningpass idag men det känns inte riktigt som att jag lär hitta någon motivation. Kunde inte somna inatt så det slutade med att jag satte igång en skräckfilm. Efter det var det ju helt kört så jag fick se tre andra filmer bara för att komma över den första. Somnade tidigt imorse sen vaknade jag av att grannen började borra klockan tio. Tack för det.

Har precis fört över pengar till Lina så att hon kan köpa biljetter till Lars Winnerbäck som är nästa månad. Kommer bli underbart, hoppas bara på fint väder också! Sen har jag beslutat mig, efter många om och men, för att sälja min bil. Jag älskar den men det håller inte. Den drar mer än mina föräldrars bil (= alot), den kostar orimligt mycket att försäkra varje månad och det dyker fortfarande upp småfel hela tiden och alla reservdelar kostar en förmögenhet eftersom bilen är ganska sällsynt i Sverige. Jag vet, jag byter bil som andra byter underkläder... Fjärde gånge gillt?

Lär förmodligen bli något i den här stilen redan nästa månad:



Kommentera inlägget här: