Jajamen

Helgen har varit väldigt bra. Det blev mys i Lund med Sosso och Pau i fredags, shopping och födelsedagsfirande i lördags och ännu mer mys i söndags. Jag förlorade i Buzz för första gången i världshistorien, inte okej...

Idag mår jag mindre bra. Började känna av symptomen redan i fredags och imorse kändes det som att jag svalt en rulle taggtråd. Jag bestämde mig trots det för att köra till jobbet, jag var sjuk förra månaden och vill inte vara sjuk igen. Men så är det, inte så mycket att göra åt tyvärr. Resten av familjen ligger också hemma och har varit sjuka över helgen så det var väl ganska väntat.

Idag händer det alltså inte mycket mer för min del. Det blir sängläge tills det är dags att sova. Ska plugga lite delfiner och kanske skicka in min ansökan om jag lyckas skrapa ihop lite energi till det.
Vanilla:

Tråkigt att du är sjuk! Krya på dig!



Kram

Kommentera inlägget här: