Ekonomiskt bakslag

Kom hem från Center Syd för en stund sedan. Spenderade alldeles för lång tid inne på mitt jobb men det var kul att träffa alla igen och höra allt skvaller man gått miste om. Givetvis tog jag mig inte ut tomhänt. Martina försökte sälja på mig det mesta och tillslut lyckades hon med ett par bikinitrosor som jag aldrig ens hade övervägt att prova men dem var faktiskt fina, speciellet till toppen som jag också hittade som påminner väldigt mycket om den jag köpte på Victoria Secret förra året. Anne visade mig den fulaste klänning vi någonsin haft, jag köpte den också. Sen hittade jag tillslut det jag kom dit för, en likadan klänning i svart som jag redan har i grå. Hittade några örhängen på Glitter och på Scorett hade dem tydligen 20% så då fick dem blå Le Coq skorna som jag spanat på ett tag också följa med hem.

Nu ska jag förbereda mig inför kvällen sen bär det av mot Södra Sandby!
Kommentera inlägget här: