Fredag, lördag

Igår skrattade jag nog så det räcker över hela helgen. Hämtade Johan vid halv åtta sen körde vi till Nova och hämtade ut min dator. Efter det skulle vi hem till Josse för att lämna tillbaka hennes husnycklar som jag råkat få med mig hem förra helgen. Påvägen dit varnade jag Johan lite lätt om att Josse inte riktigt är som alla andra även om hon är världens snällaste. När vi var utanför hennes hus började det ösregna och jag hittade ingen ordentlig parkering så jag ringde och bad henne komma ut istället. Fick till svar att hon precis kommit ut ur duschen så det kunde dröja ett par minuter. Bara en liten stund senare kom hon ut iklädd endast en handduk runt kroppen, en i håret och gummistövlar! (Och då bör det tilläggas att hon bor i ett höghus mitt i centrala Lund!) Jag höll på att dö av skratt, jag visste inte var jag skulle ta vägen. Hon tyckte nog också att det blev lite awkward för hon hade inte väntat sig Johan där. För att lägga fokus på något annat säger hon "Åh jag måste ha sex!" Ja... Josse i ett nötskal. Känns som att min varning inte riktigt räckte till.

Efter det körde vi inom Hemmakväll och sen hem till Johan och såg på Baksmällan. Jag har inte sett den sen jag såg den på bio men det är absolut en av dem roligaste filmerna som finns. Nu ska jag snart köra ut till Center Syd sen ikväll blir det förfest följt av avslutningen på White! Kommer bli great!

Kommentera inlägget här: