Jodå så atte...

Har jobbat tre dagar av fem i rad och inte ens märkt av att det varit helg. Men det har ändå varit en bra helg. Igår körde Evelina mig hem i snöstormen sen lagade jag mat, tog en varm dusch och gick ut en runda i det mysiga men kalla vädret. Idag han jag komma hem från jobbet sen blev det resturangbesök i Lund följt av julpyntning. Jobbar måndag och tisdag också så det är inte mycket till liv jag har just nu men det är bara att bita ihop. Så farligt är det inte, idag skrattade jag så att tårarna rann. Bara en sån sak.

Saker att se fram mot den kommande veckan:

Tisdag 20.15 Freedom
Onsdag: Nova och julbord med Evelina, bio med Sape
Torsdag: Date med Ingela, power walk med Pauline
Lördag: Efterlängtad lokalfest med katten mfl
Söndag: Bittersweet: Ledig och bakis
Kommentera inlägget här: