I'm not that girl

Igårkväll drack jag och Pauline ett par cider hemma hos henne innan vi tog tåget till Lund. Träffade Ida på stationen och gick vidare hem till den andra Ida där vi klämde i oss en flaska vin. Vid halv elva gick vi till Västgöta nation och det var riktigt ball! Säkert 90 % av människorna var utbytesstudenter och jag är lite imponerad över att min engelska flöt på som ett rinnande vatten. Kan ha något med alkoholen att göra men ändå.

Jag lyckades iallafall hitta en bytis från Tyskland som trots att jag sa att jag kunde tyska och demonstrerade det, envisades med att prata engelska. Well well. Efter en massa dans och Idornas skrämmande tvångströjor gick vi mot centrum. Träffade på ett par britter på vägen och Ida bredde på med sin skottska accent. När det var dags att åka hem tog vi taxi från Mortenstorget och chauffören snackade i non-stop.

Idag vaknade jag utvilad i Paulines säng. Stack hem vid halv två och sanerade hela mitt rum tills det var kliniskt rent från golv till tak. Vid sex cyklade jag till Furulund igen för en 80 minuters power walk med Pauline och Melker i det härliga vädret. Ganska nice.



Ida, Ida, min tyska bytis and I.



En glad kille, en grym Ida, en tuff Ida, ytterligare en glad kille, en full Sara och en snygg Pauline. Hah, jag trodde först att det var min händer i luften när jag såg bilden. Tänkte att jag måste ha varit fullare än jag kom ihåg för jag köra bara peace tecknet och det flitigt.
Kommentera inlägget här: