Just idag är jag stark

En bra start på dagen: Ted Gärdestads "Oh, vilken härlig da" + en hallon/blåbär smoothie






Min kofta luktade strykjärn påpekade Evelina hundraelva gånger.



Fick för mig att jag skulle cykla till jobb. Nästan 2,5 mil tur och retur, ändå bra.



Fördelen med ödemarken är att man kan sjunga med till musiken utan att någon hör.



Möte med en traktor. Livet på landet...



Lite Mauro Scocco och GES på det här så är det faktiskt rätt underbart.







Snabb cykel !!!



Officellt sommar!

Evelina:

Förlåt! Men sara, du, vet du en sak? Din kofta du hade idag på jobb.. Den luktade strykjärn. Fast sara, duu, vet du en sak? Jag tyckte du var fin i din strykjärns kofta!

Anonym:

Och sara, duuu, vet du en sak? Jag tyckte att du var jätteduktig när du cyklade till jobb. Jätteduktigt sara! Sara, det var duktigt gjort!

jossan:

Saknar att cykla den rundan, visst är den härlig!

Kommentera inlägget här: