Stanna världen en stund

Finns det något bättre än lata dagar i solen? Körde ner till stadsparken med Pauline vid lunchtid sen låg vi där i flera timmar och solade, käkade jordgubbar, lyssnade på musik och njöt av utsikten. Eller okej, Pauline har ju pojkvän så vi säger att det bara var jag som spanande...

Efter det mötte jag upp Ingela på Gerda och fortsatte mitt uppdrag på gymmet trots att jag inte gillar biffiga träningsfreak. Man får inte vara kräsen har jag hört.

Imorgon åker jag till Växjö till och med fredag för att hjälpa dem komma igång i den nyöppnade NewYorker-butiken. Hade varit kul med sällskap men det blir ett äventyr. Det enda problemet är att jag inte hinner hem innan valborg så det blir till att packa min stora resväska. Och jag har inte ens kommit halvvägs...



Tur man dricker Ramlösa...





White and nerdy



Ja, såhär långt har jag kommit. Underkläder, träningskläder och locktång (snuset, som enbart är till helgen, kan ni låtsas att ni inte ser). Känner på mig att jag kommer glömma något viktigt. Jag har ju gjort av med mitt bankkort men cash is king sägs det ju... Vi får väl se.

Tänkte ta med mig datorn upp men jag lär antagligen jobba till åtta varje kväll plus att det ska finnas både gym och pool på hotellet så det kännas lite overkill. Vi hörs på söndag istället, se till att fira valborg med pompa och ståt, det kommer jag!
Kommentera inlägget här: