Someday is really just a code for 'never'

Har haft en sjukt trevlig helg och nu är jag sjuk. Körde hem till Ingela i fredags och kollade på en Brad Pitt-film, i lördags blev det middag och förfest hemma hos Josse med ett roligt gäng innan vi gick till Tengan och igår spelades det Bingo hemma hos mormor. Höll på att avlida på jobbet igår och trodde att jag var bakis även om jag aldrig, eller väldigt sällan, blir det. Men när jag började må ännu sämre framåt kvällen, natten och fortfarande mådde dåligt imorse insåg jag att det låg mer än så bakom. En rejäl förkylning, ordentlig huvudvärk och eventuellt feber, det är najs.

Hade en lista på ungefär hundra saker som jag skulle hinna med nu på mina två lediga dagar men det är bara att stryka hälften av dem och hoppas att jag mår bättre tills imorgon. Än så länge har min måndag varit så aktiv som The Expendables, Knight and Day och grönt te. Ska in och surfa på Studera.nu och leta efter intressanta program att söka till hösten, det är väl så långt min energi räcker idag.



Ny kille på jobbet. I call shotgun!

Kommentera inlägget här: