More syndrom

Första dagen på jobbet på över två veckor och det första jag gör är att be om semester om två dagar. Hehe...

Jag har ett allvarligt problem just nu. Ni vet mattan jag berättade om i koskinn som är to die for, den matchar ju inte alls med soffan som jag hämtade i Småland för ett par dagar sedan! What to do?! Finns bara en sak, soffa åker ut på Blocket ikväll... Som sagt, det är mattan och jag tills döden skiljer oss åt.



Hur avundsjuka är ni nu va? Va? Va?

Och så har jag beställt en tavla som är en meter lång av en grym, dansk konstnär. Älskade alla hans tavlor, verkligen sånna som fångar ens uppmärksamhet och får en att diskutera. Hade en där det stod "Fuck the poor"! Ascool, men jag känner mig inte tillräckligt rik för att ha den haha.



Och så har jag gett upp min fototapet. Var hos en kille i helgen som hade det och det var inte alls snyggt. Tvärtom, kändes jäkligt b och såg mest dumt ut. Det första Tobbe sa när jag nämde foto tapet var "White trash" och det blev liksom avgörande...

Sen har jag beställt texter man kan klistra på väggen i silver, svart och vitt. Enbart Star Wars-citat haha. - May the force be with you och så vidare. Ska ha dem vid mina dvd filmer. Det kan bli coolt! Nu ska jag leta Star Wars figurer på Tradera. Jag vet att jag är världens största nörd men det är nästan min bästa egenskap.
Kommentera inlägget här: