I just wanna make u sweat

Gud, jag är fortfarande lika trött som igår, ingen sovmorgon här inte. Började dagen med ett galet afropass, en timme i gymmet och tjugo minuter i solariet. Svett är bara förnamnet. Slapp iallafall trängas med en massa andra människor. Det är rätt illa att lägga sig i ett solarie när det nästan är trettio grader ute men har man inte tid att ligga och slappa får det duga med en quick fix. På väg hem hämtade jag upp Sara på staionen, körde hem och tog en kalldusch medan hon städade mitt rum och läste Alla får ligga. "Har du köpt den själv?!" frågade hon. Ja det är klart? Sen kunde hon själv inte slita sig.

Vid fyra tog vi tåget in till Lund och gick i stan till halv åtta då vi mötte upp Mia, Josse och Pauline för käk och födelsedagsfirande på en grekisk restaurang som vi aldrig mer lär sätta vår fot på. Sämre service har jag inte varit med om och det fick dem höra mer än en gång. Funderade serriöst på att smita därifrån ett tag. Annars var det en trevlig kväll med god mat och gott sällskap. På fredag firar vi med klackarna i taket!

 

Kalasbarn! Kom förbi ett par äldre män på parkeringen som frågade om vi skulle byta bil. Efter det vände jag mig mot Pauline och sa "Vilka söta små gubbar!" samtidigt som jag upptäckte att dem fortfarande stod kvar precis bakom mig.

Kommentera inlägget här: