Zombietjejen_89

Att kastas in i ett tiotimmarspass efter att ha varit ledig i två dagar är inte nådigt. Blev lite häng med Tobbe och Martina innan VIP-kvällen drog igång och jag fick lov att gå hem men eftersom jag älskar Center Syd så valde jag att stanna kvar och Evelina körde dit på sin lediga dag. Det är kärlek. Köpte en parfym bara för att man var tvungen att köpa något. Naomi Cambell eller Kate Moss, minns inte vilken eftersom vi luktade på alla i hela sortimentet. Egentligen skulle jag ha köpt Armani eftersom jag vill ha deras "Water for life"-tygpåsar som hänger så fint i skylten. Istället fick jag en svart neccesär efter att ha lovat expediten att jag kommer använda den. Tveksamt i för sig men gratis är gott eller hur?

Fredag imorgon som den här veckan bjuder på jobb mellan 12-20 och filmkväll hemma hos Josse i Lund. På lördag är det dags igen, jobb till klockan 17 och utgång i Malmö. Lika bra.
Kommentera inlägget här: