Makes you think...

Låg vaken halva natten och funderade över livet på det sättet man gör när någon har gått bort. Försöker se en mening, försöker hitta på en. Tror att man har all tid i världen, tar för givet att det kommer en dag efter denna, att det finns en garanti om att få åldras.

Spenderade dagen nere i stan. Letade efter julklappar, gick sådär. Köpte julklappspapper och etiketter iallafall. Sprang nästan in i Robin Paulsson. Han är rolig. Kom hem och städade sen kom Pauline och hennes mormor och hämtade mig för en runda på Ikea. Blev årets första julbord, lite besviken, det var bättre förr. Och jag är fortfarande lika trött som jag varit i en vecka. Man hinner inte återhämta sig på en dag och nu jobbar jag tre till.

Jag kände en som dog av stress.



Har inte sett någon med en stjärna i min size än. Jag leder. Och nu går jag och lägger mig.
Kommentera inlägget här: