Frankly my dear I don't give a damn

På en skala mellan ett och tio får mitt beslut att skaffa Sydsvenskan en svag tvåa. Halv sex vaknade jag av att tidningskillen kämpade med att få ner tidningen genom mitt smala brevinkast. Trodde först att det var inbrott men var för trött för att resa mig. Och lycka till med att somna om efter det. Jag hoppas innerligt att man inte får tidningen på helgen...

Gick och la mig strax efter tio igår men när tror ni jag somnade? Kollade på klockan en sista gång vid kvart i ett. Hopplöst. Men jag drog faktiskt några kloka slutsatser om lördagens incindent och kom fram till att det för fan inte är hela världen. Fine, jag gjorde bort mig big time men det är inte som att det är första gången. Att lyckas skriva det där smset efter: En liter vin, fem starka groggar, två cider 7.0 och så många Redbull-vodka ute att jag tappade räkning är nästan mer imponerande!!! Borde kanske bygga en app till alla er som knappt kan stava på fyllan för jag lovar, det här smset är i en klass för sig! Vet ni vad, ni ska få se det samt få höra the uncut version om vad som egentligen hände för såhär i efterhand är det bara en rolig historia, och eftersom jag vet att någon annan än jag sprider det som en löpeld vill inte jag vara sämre. I söndags växlade jag mellan skratt och tårar, nu har fyra-dagars-ångesten lagt sig och förutom det faktum att jag inte lär visa mig ute i Lund på ett år så struntar jag i vilket. Så håll i hatten allihop, på lördag kör vi en analys a'la Fredrik Wikingsson!

Idag  vankas det ytterligare tio timmars jobb, känns ändå helt okej. Om man bara kunde vakna och må såhär bra varje dag!

Kommentera inlägget här: