Sugar, we're going down

Dagens...

Första suck:
Inser att en miljon dagisbarn ska på just min buss.
Andra suck: Den kraftiga dagismamman sätter sig på min väska. Utan att märka det/bry sig.
Tredje suck: Hissen på jobbet går sönder mitt i om-möbleringen.
Första skratt: Ida får läsa mitt fylle-sms.
Andra skratt: Den andra Ida får läsa mitt fylle-sms.
Tredje skratt: Martina får läsa mitt fylle-sms.

Det har alltså inte varit jättemycket action på jobbet idag men det har vi vant oss vid. IMORGON däremot, jobbar jag de sista tio timmarna för den här veckan och ledig helg betyder bara en sak: All-in! (Förlåt Viktoria men det är visst ett bra uttryck!) Redan på bussen hem ska jag korka upp inför kvällens utgång på Kb och som jag har längtat, ni minns väl hur jag uttryckte mina känslor efter förra besöket? 

På lördag var det tänkt att jag skulle till Helsingborg och festa med jobbet men eftersom utgången verkar bli i Lund (...) säger jag pass på den! Istället har jag bjudit över några vänner för massa dricka och discodans inpå småtimmarna i min farliga stad. 

YouCam-minnen:



Justin Bieber & Slagthuset varje lördag!

















Satan vad jag saknar att träna. Har serriösa planer på att springa i Pildammsparken med LMFAO på söndag!





TAGGA'RÅ!
Kommentera inlägget här: